2011/08/07

Toe Tag - The Real Kuhnja Homophobes

 Toe Tag  - The Real Kuhnja Homophobes ("101 Eesti popmuusika albumit" lugedes võtab Mart Juur korduvalt sõna, nagu ka Onu Bella "Ma võtsin viina" albumi puhul, et tegu on raskestileitava kogumikhelilindiga)

 
 
 



















A


Next drive by
Kuhnja vol 1
Kalamazoo
OD of sobriety
Livin' is a suicide (DJ Critical mix)


B


What's da point
Kuhnja vol 2
Depend upon
Cash is the god (I don't believe in God)


Mühisedes, justkui vinüülikahin tärkamas laisalt kõlarites, okupeerib vanakooli räpirütm kogu toa, hiilides aeglaselt, kuid järjepidavusega, ligi nii televiisorile, ukse lävepakule kui ka diivanile, millel mina molutan. Kohati on kuulda, kuidas saatan vinnab end tugitoolijalga pidi üles, anastab viimsegi puutumata suveräänse välja toas. Mina töllerdan vanaviisi diivanil, kohutav peavalu rahmeldab ja taob armutult peakolu seestpoolt mõlki, nagu mind oleks kätte saanud vene vandaalid, kes pärast üht head sähmakat kummiliimidoosi üritavad elu millegi mõttekaga sisutada. Ja sealt ta tuli, algul saatanaks pidanud surmatooja maskeerub, ebamaine metamorfoos leiab aset poolvidukil silme all, ainult selline, mida leidub siin ruumis ja nende objektide ja kõlade vahel ja üksnes praeguses ajas. Järgnevalt hakkab G-Enka lalisema ingliskeelseid sõnu, mida ta teeb hästi, kuna toob leevendust pohmellirohkele peavalule. Hingan sügavalt sisse ja saan aru, milline kullapott leidis tee minu postkasti.
  Sellisena ma mäletan seda korda, kui libistasin kasseti pärast pummelungi makki. 5/5

No comments: